maandag 23 december 2013

Gesprek met fietsers voor fietsers

Maandag 2 december heb ik een interessante week gehad.  De week begon met  met een gesprek  met Stichting fietsers voor fietsers.
info@bocoso.nl
Een aantal weken geleden heeft stichting fietsers voor fietsers mij uitgenodigd om bij hun vergadering aanwezig te zijn.  Dit om te kijken of en zo ja hoe ze mij kunnen sponseren.
Dit was best een spannend gesprek. Ik heb mijn verhaal gedaan  en de vragen die zij stelden beantwoord.Ook waren er 2 heren ( coaches)van het ID cycling aanwezig.Ook zij deden hun  verhaal daarna gingen wij naar huis en de stichting ging verder zonder ons vergaderen .Na ongeveer 14 dagen nemen ze contact met ons op om hun besluit mee te delen.
Spannend wat daar uit komt hopelijk is het een gunstig besluit voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten