maandag 12 mei 2014

Worldcup castiglione della pescaia

De eerste Worldcup wedstrijden zitten er al weer op. Vrijdag stond de tijdrit op het programma  het was een tijdrit van 15km 7,5km  heen en ook weer 7,5 terug  het was een lange rechte weg er leek geen einde aan te komen. Ik heb de tijdrit met een goed gevoel afgelegd de was helemaal kapot toen ik over de streep jwam. Mijn tijd was goed  voor de bronzen medaille.  De Canadeese en Duitse waren sneller.
Wel word het gat steeds kleiner

Zaterdag was het tijd voor de  wegwedstrijd. Dit was een heel ander parcours (straten parcours) hier zaten best wat moeilijke en smalle bochten in en het was voornamelijk plat. Het  begin van de race in was erg chaotisch iedereen
wilde als eerste vertrekken het was dan ook dringen aan de start.  Ik dacht maar een ding :"daar gaat mijn fiets ",dus durfde ik er niet voluit voor te gaan. Dit is dus nog wel leermoment. Want hier verlies ik nog wel tijd mee. In de race zelf heb ik verschillende mensen ingehaald,  waaronder ook mannen van de T1. Hierdoor kwam als 3de over de finish en ben ik zeer tevreden met mijn 2de bronzen medaille.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten