vrijdag 23 augustus 2013

Worldcup tijd rijden

Vanochtend om 11.00 uur (locale tijd) heb ik mij eerste wedstrijd gereden de tijdrit.  Helaas ging het niet zoals ik het wilde. Ik zat wel goed in mijn ritme alleen toen ik de laatste klim op reedt vloog mijn ketting er af en mijn ketting zat weer helemaal vast, Ik heb hier heel veel tijd verloren. Natdat ze de ketting er weer op hadden kon ik weer fietsen.  Ik heb wel weer mijn ritme opgezocht maar voor het eind resultaat had het geen zin meer. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen met het schakelen zodat ik dit beter onder de knie kkrijg.

Op naar morgen de wegwedstrijd

1 opmerking:

  1. Hoi Lis,
    We hadden een mailtje van je ma waarin ze je pech al beschreef.
    Jammer, maar helaas. Even uithuilen en er morgen weer vol tegenaan.
    Pech met je fiets is niets aan te doen, maar laat je niet op je kop zitten hierdoor.
    Veel succes morgen, we duimen voor je.
    Liefs, Erik & Ellis

    BeantwoordenVerwijderen