zaterdag 31 augustus 2013

WK Wegwedstrijd baie Comeau

Wat zag ik op tegen de wegwedstrijd ik had al veel last van mijn linker been en wist dat ik de hele wedstrijd alleen zou fietsen en dan ook die klimmetjes nog ik dacht dat ik nooit zou finishen. Terwijl ik nog geen eens gestart was. Ik heb maar snel deze gedachten aan de kant gezet en ben mij gaan voorbereiden op de wedstrijd. Na de warming-up was het zo ver ik moest naar de start eerst mochten de mannen tribikeers en een 2 minuten later de vrouwen. Na de start gingen de andere dames er inderdaad snel vandoor ik schrok wel even want de t1 dame ging ook mee maar gelukkig hield ze dat niet lang vol. En haalde ik haar al weer snel in. Aan het eind van het eerste rondje haalde ik ook  nog 2 t1 mannen in. We moesten totaal 3 ronden 8,6 km. Het was een zwaar parcours maar we werden heel had aangemoedigd door de mensen die daar woonde maar ook door andere atleten en coaches die aan de kant stonden. Ik ben ook hier weer 4de geworden maar heb ook in deze wedstrijd weer alles gegeven. Ik vind het jammer dat ik geen podium heb kunnen rijden op het WK. Maar ik weet waar ik aan moet gaan werken, dit ga ik dan ook zeker doen en misschien gaat het dan volgend jaar beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten