woensdag 21 augustus 2013

Aankomst in Canada

Maandag 19-08-2013 vertrokken naar Canada eerst voor de derde Worldcup van het seizoen en een week later later het WK.

We zijn maandag  middag in Montreal aangekomen. Na lang wachten tot we alle koffers en fietsen hadden mochten we nog een aantal km's met de auto rijden. Maandag 100km en dinsdag nog 500km om in Matane aan te komen waar dit weekend de Worldcup word gehouden. Na 2 dagen reizen was  ik best kapot, maar toen mijn fiets in elkaar stond en lekker een stukje had los gefietst voelde ik me een stuk beter

Woensdag hadden we 1,5 uur het wedstrijd  parcours verkent het is een rondje van 8,6km. Ik moet zeggen dat ik het best een pittig rondje vind.

Morgen hebben de handbikers de tijdrit en vrijdag mag ik starten.

1 opmerking:

  1. Eindelijk gaat het beginnen! Je hebt er zo lang naar uitgekeken en naar toe geleefd! HEEL VEEL SUCCES ... je kan het!
    Liefs, Erik & Ellis

    BeantwoordenVerwijderen