zaterdag 24 augustus 2013

Weg wedstrijd

Om 11.30 uur was het zover mijn wegwedstrijd ging starten.. ik was ontzettend zenuwachtig ik was bang dat mijn ketting er weer af zou gaan. Ik moest meer in mijn zelf geloven. Ik had afgesproken dat ik ging proberen achter de andere dames aan te gaan ik heb het geprobeerd alleen na 200 meter waren ze al verdwenen, ze gingen echt te hard voor mij.de Duitse zat nog wel acher mij zij ging er naar 6 km vandoor. Ik heb de laatste 2 ronden alleen moeten fietsen. De laatste ronden zat ik er echt doorheen maar gelukkig stond er veel publiek langs de weg die me wel vooruit schreeuwden. Helaas ben ik hier ook weer 4de geworden maar mocht wel de Worldcup beker overall in ontvangst nemen ondanks mij 4de plek ben ik hier wel ontzettend blij mee en toch ook wel trots.

1 opmerking:

  1. Hoi Lis, Je mag zeker blij en trots zijn op je prestaties! Ik ken niemand die jou dit na doet. En hoe het ook verder zal gaan met je fiets-carriere, dit heb je maar mooi meegenomen. Een ervaring die niemand je meer afneemt. En nu op naar het WK! Fijne week verder, goede reis en alvast weer heel veel succes gewenst. X Erik & Ellis

    BeantwoordenVerwijderen