donderdag 29 augustus 2013

WK tijdrit Baie Comeau

Maandag zijn we met de boot van Matane naar Baie Comeau gegaan om in Baie Comeau het  WK te fietsen. Vanaf maandag middag tot gisteren (woensdag) middag hebben we het parcour verkend.Ik vond het een pittig parcours.

Vandaag (donderdag) morgen was het zo ver de tijdrit stond op het programma.  We moesten vroeg op want de dames handbiksters moesten voor mij hun tijdrit rijden. Om 10:56 moest ik starten ik was ontzettend zenuwachtig omdat ik het een moeilijk parcours vond. Gelukkig had ik voor dat alle wedstrijden waren begonnen samen met de bondscoach nog een extra rondje gereden met de auto op het parcours en hadden we de wedstrijd stap voor stap door genomen. Tijdens de tijdrit mochten er volg auto's mee ook bij mij reedt de bondscoach mee en gaf zo af en toe een aanwijzing. De dames die in mijn categorie rijden, rijden voor mij nog te hard ben weer 4de geworden. Ik heb nog veel te leren.

1 opmerking:

  1. Hoi Lis,
    Misschien heb je inderdaad nog veel te leren, maar wij nu al trots op jou. Moet je kijken waar je nu staat, wie had dat 2 jaar geleden kunnen denken? Je hoort gewoon bij de top van de wereld! Wanneer mag je weer rijden? Heel veel succes! X Erik & Ellis

    BeantwoordenVerwijderen