zondag 8 juli 2012

Bochten training


Mijn fiets heeft na de wedstrijden in Italië tot afgelopen zaterdag op Papendal gestaan. Ik had  namelijk geen vervoer om mijn fiets van daar naar huis te krijgen.  Nu gelukkig mijn ouders weer terug zijn van vakantie konden we mijn fiets na de centrale training weer  mee naar huis nemen.


In de tijd dat ik geen goede  fiets hier had staan heb ik natuurlijk niet stil gezeten. Ik mocht bij de Fysiotherapie de Clavers op de spinning fiets trainen. Dit was soms best wel saai om 2 uur achterelkaar op zo'n fiets te zitten en geen meter voor uit te komen. Gelukkig waren er ook andere mensen die daar aan het sporten waren waar je af en toe een praatje mee kon maken.  Natuurlijk was Thijmen er ook die mij afwisselende opdrachten gaf of kwam kijken of ik niet te hard fietsten. ivm. mijn blessure aan mijn kuit.    


Afgelopen maandag ben ik weer lekker op mijn eigen fiets samen met Thijmen de Polder in gegaan. We hebben getraind op de bochten nou,  dat  heb ik geweten, nee de bochten gingen best goed op één bocht na dan.


 Thijmen wist op verschillende plekken in de polder wel leuke en goede  plekjes om de bochten te trainen.  Ik moet namelijk meer in de bochten gaan hangen om zo weinig mogelijk snelheid te  verliezen. Ook heeft hij sommige bochten gefilmd zodat we samen terug konden kijken hoe ik de bochten maakte. Bij één bocht  ging het ook een keertje fout  ik probeerde namelijk goed in de bocht te hangen maar vergat ook te sturen en reed dus recht de akker in en boem daar lag ik in de blubber. Gelukkig viel ik niet hard en heb er geen klachten aan over gehouden. We moesten er achteraf wel om lachen. Thijmen vond het jammer dat hij daar geen filmpje van had gemaakt. maar ik vond dat niet zo erg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten