zondag 8 juli 2012

centrale training Papenda 30 juni 2012

Op Zaterdag stond er weer  een centrale training op Papendal op het programma, ook was het  weer tijd voor de Rabo limietendag: de tijdrit van 9.2km in Arnhem. Helaas mocht ik niet mee doen aan deze  tijdrit omdat ik nog  last had van een kleine blessure aan mijn linker  kuit. Toen de andere bezig waren met de tijdrit kreeg ik de opdracht van Linda
(één van de coaches van het talententeam) om de weg van de tijdrit op Souplesse te fietsen.  Ik moest dan ook mijn voorblad op het kleinste blad zetten en mocht weinig kracht zetten op mijn benen.

S 'middags was het een techniek training, we moesten zowel op de rechte stukken als in de bochten slalommen. De pionnen lagen voor mij maar ook voor de handbikes te dicht op elkaar we konden nauwelijks de bochten maken.  Als afsluiting van deze training  werden we in 2 groepen verdeeld en gingen we een estafette doen met natuurlijk een slalom er in. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten