woensdag 18 juli 2012

NK Tijdrijden in Bornerbroek

Op Zondag 15 juli stond het NK Tijdrijden voor het aangepaste wielrennen op de wedstrijd kalender. Deze wedstrijd vond plaats in Bornerbroek dit ligt in de buurt van Almelo. De afstand van deze tijdrit was 22 km.  Ik heb natuurlijk aan deze wedstrijd mee gedaan. Helaas kon ik geen Nederlands kampioen worden omdat ik maar de enige ben in mijn Categorie. Ik was dan ook ingedeeld bij de dames die op een gewone racefiets kunnen fietsen. Dit kan ik natuurlijk nooit winnen. Annika, één van de dames zei dat men na afloop een tijdcorrectie zouden toepassen omdat deze dames ook in verschillende categorieën zitten.  Ik dacht dat  ik misschien dan nog wel een kans zou hebben.
Maar nee; toen ik over de finish kwam en een beetje was uitgefietst kwam de uitslag.
ze hadden mijn tijd ook gecorrigeerd en ik zou 2de zijn geworden, Ik was al helemaal blij, Linda (Coach van de talentengroep) kwam naar mij toe met de mededeling  dat ze eën fout hadden gemaakt en ik niet mee kon doen om de prijzen omdat ik in een andere categorie viel. Ze zei dat ik buiten mededinging mee had gedaan. Dit was wel even een grote teleurstelling

Ik vond zelf dat mijn tijdrit goed was gegaan en zeker als ik mijn tijd zie mag ik best tevreden  zijn.

deze tijden zijn zonder correctie

Alaijda Norbruis                  0:36:05,45    
Sygrid  Groustra                  0:42:18,26
Annika van der meer          0:49:20,58
lisette de Heide                  0:46:54:80

Het was wel leuk dat de speaker mij ook naar voren haalde bij de huldiging.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten