zondag 13 mei 2012

Voorbereiding Italië


Vrijdag werd ik opgebeld door KNWU met de mededeling dat de bondscoach mij op de reservelijst voor de Paralympische Spelen in Londen wilde zetten. Je snapt natuurlijk wel dat ik hier heel verrast over was, maar natuurlijk ook SUPER BLIJ!!!!   Om mij op deze lijst te krijgen moest  er nog veel papierwerk en zo snel mogelijk, in orde worden gemaakt, zo moest ik aangemeld worden bij de NOC*NSF. Ik heb afgesproken om dit alles zondag in orde te brengen en op te sturen omdat ik Zaterdag mijn fiets en mijn tas op Papendal moest gaan brengen ivm. wedstrijden in Italië,
Vorige maand had ik te horen gekregen dat ik met de A-selectie mee mocht naar  wedstrijden in Italië,o.a. de wereldcup in Rome. Wanneer ik in Rome goed zou rijden was er misschien een kans om me te nomineren voor de Paralympics. Nu ik officiële wedstrijden voor Nederland mag rijden kon ik wanneer ik mijn spullen in Papendal bracht meteen een kleding pakket ophalen,nu wordt het wel heel echt allemaal!!!
Ben nu met de laatste voorbereidingen bezig en dan gaat woensdag de reis beginnen. Op 19 en 20 mei hebben we eerst wedstrijden in Piacenza gaan dan 21 mei door naar Rome waar we 25-26-27 mei de worldcup wedstrijden hebben. Ik ben niet in de gelegenheid om een laptop mee te nemen dus lezen jullie waarschijnlijk pas begin juni, wanneer ik weer thuis ben mijn ,verslag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten