donderdag 10 mei 2012

Sponsoring Cofely West Industrie

Vorige week kreeg ik een e-mail van de Algemeen directeur van Cofely West Industrie
met een uitnodiging om in Rotterdam langs te komen.
Mijn vader had een briefje gestuurd met het verzoek of Cofely eventueel
bereid was om zijn dochter te sponsoren.
Op 8 mei ben ik naar Kantoor van Cofely geweest waar we een gezellig
gesprek hebben gehad, behalve ik was er nog een medewerker van Cofely
hij ging de alpe du zes rijden en had het plan om dit zes keer te doen.
Na wat uitleg van mij wat een tri bike was en wat mijn doel stelling
voor de komende tijd waren vertelde de algemeen directeur dat Cofely
dit jaar twee projecten steunt. Alpe du zes en de Ropa run en dat
 hij vond dat mijn sport wel paste in dit rijtje. Zowel Arjan Brouwer als ik kregen een cheque als bijdrage om ons doel te bereiken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten