zaterdag 8 juni 2013

World cup - tijdrit

Gisteren de hele dag in spanning gezeten; Om 17:29uur was het zo ver mijn tijdrit was begonnen. De eerste 4km waren vlak en door de boogaard daar zaten vervelende bochten in. Helaas schoot wel 2x mijn linker voet uit het pedaal waardoor ik wel uit mijn ritme raakte. Na de eerste 4km begon het feest pas echt. De laatste km was een klim 4,7 tot 15%
Toen ik boven was was ik helemaal kapot ik had alles gegeven en was blij dat ik boven was. Ben uiteindelijk 2de geworden. De prijsuitreiking was langdurig want toen wij naar voren moesten komen, moest de Duitse dame die eerste was geworden naar de dopingcontrole . We moesten
Lang wachten voor dat ze weer terug was. Maar uiteindelijk kregen we toch onze medaille. Om 21:00uur zat ik moe maar voldaan  aan tafel. Vandaag nog even het weg parcours  verkennen en morgen weer knallen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lis,
    mooie medaille en goed verslag. We wachten vol spanning op wat er nog meer gaat komen. Groetjes ook aan de familie.
    Erik & Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie site! Leuk verhaal! Zet hem nog een op daar in Merano!

    BeantwoordenVerwijderen